Thursday, May 6, 2010

Aku gumbiraaaa ....

Hi u olllssssssss....lama kan mak tk bersiaran kt sini...mak bz noksss...bz ngan keje, ngan fem@lov, ngan Prudential, ngan si tonek2 ku..memang tk cukup masa la nak menulis ni..alasannn kan..

ok aku sangat happy menjadi Prudential agent ni. kalau aku tau la kan, dh lama dh since aku grad came back from Ireland dulu aku terus jadi agent. It is a really fun and challenging job. I enjoy it seriously. And if one case is closed, it feels like one achievement and I will starve for more. When a case is closed means that a person is educated with the importance of insurance in their life. Sometimes it doesnt matter if I can't close the case coz the most important for me is at least, I try to educate a person about the importance of insurance. Mcm amal jariah la kiranya..thats what I feel laa. If u dont agree with me, i dont care.

Arini birthday adikku angah . I wish u a happy year ahead, semoga mu kawin cepat, dan semoga mu sentiasa sihat eventhough mu memang dh tk sihat pun..semoga mu kaya gila taun ni so mu boleh beli Chanel 2 ketol,satu utk mu and satu utk aku..huhuhu..aku nak beige or black pun ok gak.lambskin tau. pastu semoga pembuang2 sampah di kawasan mu jaga sampah akan dikurniakan cahaya hidayah di mana mereka semua tk akan berani nak buang smpah merata-rata..amin... (dia la suh aku update blog ni arini..ye angah, ni la hadiah besday mu taun ni dan esok...3 layer tea akan menyusul...insyaallah..)

1 comment:

  1. huhu. tenkiu tenkiu.
    lambskin jangan! susah nak jaga. kalau kena air/hujan bertompok,pastu senang calar.

    dan aku doakan mu kaya cepat jugak.

    jangan lupa teh layer akuuuuu!!

    ReplyDelete