Monday, February 8, 2010

Change direction

Hi peepss!! Lama betul tk menaip kt sini. Perasaan malas melanda diri. Ish camana laa blogger2 lain tu rajin tulis dlm blog derang ha? Pandai tul dieorg mengarang ayat and rajin tul dieorg menaip panjang-panjang. Apa nak cita ni tadi yek?

Ha..aku dapat 2 offer keje this week. satu kat KL, satu lagi kat Kuantan. Memang pucuk dicita ulam mendatang la. (tul ke penggunaan peribahasa ni?) .Sebab aku memang tak suka, meluat, tak suka sangat lagi sekali keje kat company aku ni. Malas nak bagitau pasal apa sebab nanti blog ni jadi 18SG,SX segala la..abis keluar kata2 makian dan carutan nanti. Pastu setelah berfikir dalam keadaan gila dan tak berapa waras, aku reject 2-2.hahahaha...aku mmg saiko..padahal gaji 2-2 offer memang berbaloi la nak accept.

And the reason for that decision?? Aku nak change direction.. Seriously, big change and crazy I would say. Maybe some friends might abandon me, some might stay away, some might say am stupid ada degree tapi nak wat keje ni, some might say "Hey ida, are u out of ur mind?" Well, Yes I am..hahaha...Don't care what other people says, I will do this all out with the husband blessing. I love u babe..

No comments:

Post a Comment