Wednesday, January 6, 2010

To go or not to go...

Aku sekrg tengah berpikir whether nak pergi this one interview or not. Hubby cakap pergi je lah..belum tau dapat ke tak kan. Aku kalau tk dapat tak apa, kalau dapat tu yang pening kepala. Banyak nak kena fikir. Sekarang ni hubby aku keje kt kl, aku and the kiddos kt kuant*an. Our condo in Puch*ong siap 2012 so whatever it is I will move back to kl by 2012. So let say I get the job and then after do lots of thinking I decline the offer. Memang interviewer tu rasa nak belasah aku aje buang masa diaorang. Let say aku accept the offer pulak, pastu kejap je aku keje aku dapat offer from a company in KL aku mesti accept punye. Memang Co. tu bengang ngan aku penat-penat train blah camtu aje. Tapi aku takda la cari keje kt Kl bersungguh sangat pun coz kalau aku keje kl nanti sapa laa nak jaga si Adein The Lil Monster tu. Dia dah la jenis nak orang pay attention kat dia aje. Kalau masuk nursery mau kena pukul je anak aku tu sebab hobi dia memang melalak. Aqeil The Big Bro takper coz dia memang independent. Aku nak amik maid laki aku tak bagi, dia kata tak suka ada stranger dalam rumah. Susah nak bog*el2 kat hall. :P ..Memang pun. Aku dah la tak suka nanti nak pegi mana-mana kena bawak dia.
So maybe aku pergi kl when the time feels right which is dunno when la kan.

Kesimpulannya, bak kata laki aku..pergi aje interview tu. Mana tau dapat ke tak. Dh dapat baru pikir darrr...Yelah encik suami, i follow ur advise. Anyway I miss u cayang...

On another note, fem*@lov ada slot dalam TV 1 sabtu 9/01/10 ni pukul 11.05 pagi. Taktau la dalam program apa. Aku pun dapat SMS dari orang. Kita tunggu je la kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment